Testing Evolutionary Theory of Household Consumption Behavior in the case of Novelty – Product characteristics approach. - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Journal of Evolutionary Economics Année : 2017

Testing Evolutionary Theory of Household Consumption Behavior in the case of Novelty – Product characteristics approach.

(1) , (1) , (1) , (1)
1
Fichier principal
Vignette du fichier
El Qaoumi et al 2017 JEE.pdf (1.93 Mo) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)
Loading...

Dates et versions

hal-01619967 , version 1 (19-10-2017)

Identifiants

Citer

Kenza El Qaoumi, Pascal Le Masson, Benoit Weil, Aytunç Ün. Testing Evolutionary Theory of Household Consumption Behavior in the case of Novelty – Product characteristics approach.. Journal of Evolutionary Economics, In press, pp.1-24. ⟨10.1007/s00191-017-0521-9⟩. ⟨hal-01619967⟩
127 Consultations
857 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook Twitter LinkedIn More