Vertical relations, pass-through, and market definition: Evidence from grocery retailing - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue International Journal of Industrial Organization Année : 2021

Vertical relations, pass-through, and market definition: Evidence from grocery retailing

(1) , (1) , (2) , (3, 1) ,
1
2
3
Fichier principal
Vignette du fichier
S0167718720301168.pdf (603.02 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03223920 , version 1 (02-01-2023)

Licence

Paternité - Pas d'utilisation commerciale - CC BY 4.0

Identifiants

Citer

Justus Haucap, Ulrich Heimeshoff, Gordon Klein, Dennis Rickert, Christian Wey. Vertical relations, pass-through, and market definition: Evidence from grocery retailing. International Journal of Industrial Organization, 2021, 74, pp.102693. ⟨10.1016/j.ijindorg.2020.102693⟩. ⟨hal-03223920⟩
0 Consultations
0 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook Twitter LinkedIn More